З часом мої уявлення про вигляд цього матеріалу трохи змінилися (і, гадаю, назва "Хімерофагія" перестала бути доречною). Але в поточних умовах зрозуміло, що він навряд чи побачить світ. В цьому пості в загальному вигляді скомпільовані мої ідеї щодо регіону.
Загальна стилістика
Для D&D дуже просто вигадувати пригоди, засновані на магії, богах та надприродному. Мені б хотілося витримати баланс між надприродним та звичайним світом. Головні риси цього регіону були б цілком звичайними - магії небагато, надприродних монстрів та істот також, усе дивне відбувається у прихованих локаціях. Це за Кас-Хатаром, у землях Хаосу, починається чаклунство, потвори та все таке інше.
Географія
Регіон переважно на південь від Кас-Хатару. Місто знаходиться у на північному кордоні мапи. Далі лежать краї Хаосу, де більше магії, вірдятини, хімер та усього цього. За моєю думкою, то вже окремий матеріал для більш високих рівнів приблизно в такому ж форматі.
Вдалий стартовий пункт для гравців - це старий занедбаний форт, останній форт одного з південних царств. Купка злих солдатів, які стирчать в цій дупі світу вже багато років. Тут зупиняються каравани та мандрівники, перш ніж продовжити подорож.
За фортом продовжується степ та головна дорога у Кас-Хатар. Впродовж дороги є кілька дрібних селищ. В тому числі селище, поруч з яким розташований храм Іштар із "Семян неземных наслаждений", якщо ви бажаєте використовувати цей модуль. Зараз він вже не так добре відповідає моєму баченню сеттинга.
На сході тече велика ріка (Кемія у Кас-Хатарі - один з її протоків). Значна частина місцевості навколо річки заболочена. На тому березі починаються хащі, де багато хижаків та дикунів, які спускаються з гірних хребтів на північному сході. На півночі, біля Кас-Хатару, на західному березі стоять окремі вілли та плантації.
Загрози, вороги, випадкові зустрічі
Надприродних монстрів та потвор зустріти важко. У таблицях випадкових зустрічей вони б обмежено зустрічалися лише в ночі - гадаю, я б додав гхулів одним з пунктів до нічних зустрічей.
Степові вовки, шакали та змії. Грабіжники та работорговці. Йобануті культисти йобанутих богів (без надзвичайних здібностей). Можливо, окремий скажений чаклун низького рівня. Щось таке. На болоті - змії, гнус, можливо, кілька велетенських жаб в окремому лігвищу. В хащах за рікою - пантери, варвари з гір, можливо, ведмеді або леви (треба подивитися, хто з хижаків зустрічається в таких біомах).
Персонажі та теми
На болотах живе юна відьма (див. оповідання "Черви землі" Р.І. Говарда). Вона вміло прикидається обізнаною у езотерічних справах і скоріше за все зуміє надурити героїв, але насправді є Чаклункою 3-го рівня. Хоча добре знає надприродні таємниці навколишніх земель, що їй допомагає. Може навести героїв на приховані данжі. Її наставниця, стара болотна відьма, нещодавно померла.
Крім того, потрібно додати кількох носіїв Проростаючого Знаку з "Кас-Хатару". Не дуже багато, 3-5 чоловік. Одного-двух я б розмістив у данжах; вони б займалися там власними агендами. Інших можна було б зустріти у селищах, серед караванів або на віллах.
Гадаю також, одною із загроз в регіоні була б особливо успішна шайка розбійників та її атаман - досить харизматичний, хоча й безпринципний. Не обов'язково ворог героям, можливий союзник... ну, наскільки таким союзникам можна довіряти. No honor among thieves. Потенціал для цікавих динамічних стосунків, коротше кажучи.
Плюс можливий чаклун у регіоні, шукач влади та потойбічних таємниць, також із сумнівною мораллю.
Каравани та вілли грабують, людей беруть у рабство. Usual stuff.
Локації та підземелля
З невеликих локацій - лігвища хижаків, стоянки та табори работоргівців та розбійників, приховані святилища культистів в глуші. Одне приховане лігвище змієлюдів (гадаю, десь на болотах або біля річки). Прадавні капища нелюдів.
Середні підземелля - давно покинуте селище десь у холмах, в ущелині, значну частину якого складають печери та ходи, з'єднані з будинками. Щось на зразок ксару або підземного міста. Скоріше за все, зараз використовується розбійниками як база, можливо, приховує якусь страшну таємницю. Розграбована вілла, яку використовують фанатики Хаосу або якогось дивного культу - Реготу, Безглуздого бога або ще когось.
Великі підземелля. Усього два, обидва вже разраховані на середній рівень героїв 5+.
Перше - це стара Фортеця-на-Краю-Світу, та сама, в яку колись увійшов герой Лаорканду (див. оповідання "Володар Хаосу" Майкла Муркока). Фортеця виконала своє призначення, і хазяїва покинули її. Але за минулі віка оселилися інші мешканці. Двір+кілька ярусів. Перший ярус не дуже небезпечний, для рівнів 1-2, далі складніше. Один з носіїв Проростаючого Знака шукає тут артефакти Хаосу або втілює ще якийсь зловісний задум. Розташована вона десь на північному краю мапи, за Кас-Хатаром.
Друге - селище підводного народу, приховане на дні річки. Відьма з болот знає про нього та інколи спілкується з потворами звідти. Вочевидь, локація для 6+ рівнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар