Оновлена версія. Виправлення певних проблемних місць, додаткові пояснення та загальні вдосконалення.
Гадаю, це останній значний апдейт. Якщо щось і буде далі, то лише виправлення тексту. Також можливий quick fix, якщо я наробив якихось нових помилок з цим апдейтом.
Окрема подяка Роману за фідбек.
Чейнджлог:
- Дрібні виправлення в тексті, місцями інший вордінг
- Додав закладки
1.1 ОПИС МІСТА
Особливості міста
-Додав нотатку про охорону вдень та вночі
Закон і порядок
- Додав пояснення про характеристики десятників варти та статблок міського стражника
1.2 ҐВІН ТА ВАЛГАРІЙ
- Додав пояснення про співпрацю з Гвін
- Додав пояснення про співпрацю з Валгарієм, уточнення про умови, в яких він вирішує ліквідувати героїв, та виніс розправу над героями в окремий розділ. Також зілля прозріння тепер модифікує шанси на успіх всіх планів Валгарія.
1.3 МАЛИЙ КВАРТАЛ
МК-3 – «ВОВЧИЙ БЕНКЕТ», ХАРЧІВНЯ
- Додав можливі події, пов'язані з боями
1.4 ВЕЛИКИЙ КВАРТАЛ
- Переписав пункт 2 у таблиці зіткненнь, щоб не повторював зіткнення з Малого кварталу.
1.5 СОЛОВ’ЇНИЙ КВАРТАЛ
СК-6 – ЗНАХАР
- Додав йому ліки від хвороби велетеньских кліщів з катакомб
1.6 ЗАРІЧНИЙ КВАРТАЛ
- Додав пояснення до випадкового енкаунтера з пойманим крадієм про інформацію, яку він може надати героям.
ЗК-8 – СКУПНИК КРАДЕНОГО
- Додав нотатку про відсутність жебрака вночі
2.1 ЗУСТРІЧ НА МОСТУ
Наслідки зустрічі
- Додав пояснення, як можна забрати обруч Та-Горгона
2.3 КАТАКОМБИ
- Зменшив частоту випадкових зустрічей на першому та другому ярусі (було на 1-2 на d6, тепер на 1).
- Додав пропозицію замінити Шаргона на ілюзії інших загиблих у катакомбах
К1-29 – Dead but dreaming
- Додав пояснення до жабовелета, змінив швидкість, з якою він розриває ланцюги (було 1d4, стало 1d2).
Немає коментарів:
Дописати коментар